تا حالا شده به خیانت فکر کنید ؟

 

یا اینکه خواسته یا ناخواسته به کسی خیانت کردین ؟

 

اصلا می دونین خیانت رو با کدام   ( خ )   می نویسند ؟

 

همه اش شد سوال که ….!!!!!! چرا همیشه وبلاگه مثبت …یه بارم که شده منفی ..

 

شایدم اصلا تصور همچین کاری رو نمی تونید بکنید این احتمالش بیشتره …. .

 

شایدم اصلا می ترسین ، این احتمال از احتمال بالائی یه کم احتمالش بیشتره …

 

**( خودتون از کلمه احتمال فاکتور بگیرین ..سرتون گرم شه که به این کلمه اصلا فکر

 

نکنید ) ..

 

من خیلی بهش فکر می کنم

 

به اینکه چه شکلیه ..چون ثابت شده هر چیزی می تونه به یه شکلی باشه .

 

شاید یه دیوٍ  ، بعید نیست 

 

 

 

* اگه ازدواج کردین کلا از فکرش بیائین بیرون چونکه اصلا راه نداره …

 

* اگه توی رفاقت هستین دورش رو خط بکشین به دلیل بالا ….

 

* اگه با خودتون درگیرن و نمی دونین بین دل و عقل کدوم رو انتخاب کنید ….

 

خدا وکیلی با این فکر میشه زندگی کرد که یه جا نشسته باشی و گل تو ، توی باغ کسی

 

 دیگه باشه .

 

 

به خدا نمی شه .. ( اصلان کسی ازداوج می کنه؟  )

 

پس توروخدا ………تورو خدا….. موقع انتخاب چشماتون رو باز کنید . حتی بین دل و

 

عقل ..

 

فرق بین دل و عقل شاید به اندازه یک مو نباشه ولی کمتر نیست ..

 

هر چند هندوانه ای  سربسته ،  بیش نیست  .

 

خودم ترجیح می دم به دلم خیانت نکنم چون می دونم بعدا جوابی براش ندارم …

 

شما چی …..    . ؟!

 

شاید افکار خوبی نبود …ولی موضوع خوبی برای فکر کردنه …همین الان فکر کنید ..

 

یک موزیک درباره خیانت گوش دادم که دوست دارم  شما هم گوش بدین .

 

(از اینکه زیر می تونید دانلود کنید . )

شاد باشید .