Josh Groban_ Alejate   دانلود

Josh Groban & Herbie Hancock_Machine   دانلود

  ………………………………………………………………………………………………………………………….

پ-ن  1))  سلام ، اول اینکه عذر خواهی من رو برای تاخیر پذیرا باشید   !!!!  

  به جرات می تونم بگم در یک هفته گذشته  بهترین سفر عمر خودم رو سپری کردم   !!

               موقعیت  :   آذربایجان شرقی  شهر میانه    روستای مُلک

  بِکرترین و رویائی ترین تصاویر ذهنی خودم رو اونجا پیدا کردم ، فارغ از هر گونه بدی .

  بِکری اونجا هم بیشتر به این خاطر بود که یک و نیم ساعت از شهر فاصله داشت  و دقیقا میان  

  انبوهی از کوه و دشت قرار گرفته بود  و برای ورود جز راهی سخت و طاقت فرسا هیچ  نبود   .

  دشت پر از گیاهان داروئی ، باغهای سیب سرخ که البته هنوز سبز بود و برای صادرات فروخته شده بود ؛

  قصد نوشتن سفر نامه و داستان  ندارم خواستم یه جورائی تاخیر خودم رو توجیح کرده باشم …..   

 پ-ن  2 ))  در مورد پست های  اخیر باید بگم که همه این پستها از قبل آمادست  ولی درگیری برای گذاشتن

  اونها رو دارم که اصلا بوجود بیاد یا نه ؛ حتی ممکن بدترین پستهای این وبلاگ باشه ولی من دوستشون دارم .

 پ-ن  3 ))  و اما در مورد این شعر ، شبی با دوستی بسیار عزیز صحبت می کردم که این شعر به ذهنم رسید

 و خیلی منتظرش  بود که الان با اندکی تغییر البته نه در محتوا تقدیم می کنم  به آن دوست مهربان و شما .

شاید ،  حسی هدیه شود با آهنگی

 

