پارتی  9:15  دقیقه شب

 

 

 

  هر کس اهل حال بود دعوت کرده بودیم . هوا سرد بود ،

  آب دماغ من که خودش را از سرما آن بالا مخفی کرده بود هم نوید می داد که هوا خیلی سرد شده و من به خودم می گفتم سگ مصب » حالا چه وقت مهمان دعوت کردن بود  »

غذا به اندازه همه بود ، همه سیاه پوشیده بودند  و خدا برای مهمانی ما سیاه ، پوش زده بود .

با خودم گفتم کدام خدا ؟!  زبانم را گاز گرفتم .  هوا سرد بود و آب دماغ من که ….  .

    خوب که گوش می کردی انگار یک گربه سیاه ، گربه ای سفید را کنج دیوار خفت کرده بود و هوا باز سرد بود .

 

مهمانی شروع شد .

     قبل از شام به هر کس یک برش هندوانه رسید که باید زود می خورد .

 من امشب کیچن برگر داشتم و فلانی یک قوطی آبجو توبورگ و مقداری کنتاکی . آن فلانی دیگر هم پیتزا پپرونی . بهش گفتم !  بگو پپرونی ،

مرگ من بگو ! ، می گفت چه پرونی .

هوا سرد بود و آب دماغ من هم …..  .

      کسی داشت از آن طرف مهمانی می آمد انگار مست بود ،  نگو پایش لنگ می زد . خوب که نگاه کردم دیدم مچ پا به پائین رنگ شب شده بود و ما اره نداشتیم تا برایش ببریم .

عجب شانسی داشت مرتکه به او یک غذای فوق العاده رسید ، قسمتی از ران یک گوسفند که قبلش دست کسی بود که دست دیگرش ران دیگری را لمس کرده بود  . فلانی قوطی توبورگش را که گوشه ای از آن له شده بود را گرفت بالا و گفت به سلامتی . همه گفتند نوش .

 و من سردم بود و آب دماغ من هم ……  .

 

وقت رفتن بود .

 ساعت  9:15 دقیقه  شب شد .  مامورین شهرداری سفره های  ما را جمع می کردند و هر کس به طرفی گریخت .

من سردم بود و آب دماغم کمی پائین تر یخ زد .

 

 Gary Moore- I Love You More Than Youll Ever Know  دانلود

………………………………………………………………………………………………

پ. ن 1 )

یلدا را تبریک گفتم ولی پیش خود زمزمه کردم که ،  شاید بهتر باشد اولین داستانم را در این شب در این  وبلاگ بگذارم .  نه اولین داستان ، اولین داستانک اینجا .

و چند هدیه ، شاید حسی هدیه شود با آهنگی .

پ. ن 2 ) 

در ضمن پست قبل » مرتضی خسروی عزیز » نیز به قوت خود باقی است .

و بر بچه های » کافه ، سر کوچه بلاگفا «  فراموش نشود  !  

ساعت 9:15  سر کوچه ،  من لیوانم را می آورم ، یخ را شما بیاورید .

پ. ن 3 )

برای دوستانی که شماره آنها را داشتم بی پرده نوشتم :

(( من با هم بودن را بیشتر از خودم و هر شب یلدائی دوست دارم ))

تا با هم بودنی دیگر ، یلدا مبارک

 

هادی