پایکوبان  آمدند چو میخ

سلاطین میخ ِ ، همه میخ

میخ‏اند به صلیب پنج میخ

 

آمده اند ولوله بر پا کنند

سلاطین  عصا به دست میخ میخ

 

و تو ای جلاد دست به میخ

با وجودی برگرفته از هزاران میخ

ششمین میخ را‏ بکوب

در بارانی از میخ

 

 

خون از لب میخ جاری شد

سلاطین و جلاد

از دیده‏ام شدند خونین میخ

 

 

همان سلاطینی  که بودند میخ

خندیدند به من ِ میخ میخ

 

دهانشان آب آورد ز میخ

آب آوردند به صلیب میخ میخ

 

سلاطین میخِ ،همه میخ

وسوسه انگیز چو میخ

خون را نشسته نوشیدند

در باده ای از میخ

 

ای کاش میخ لب داشت

و ای کاش لب میخ

می دوختمشان به جهنم

با میخ

 

 

Seal – This is a mans mans world   دانلود

Joe Cocker – A To Z   دانلود

……………………………………………………………..

    برای دوستانی که نشنیده اند .

دکلمه و  روخوانی این پست را از اینجا گوش دهید  .

 

پ ن یکم )

در این محیط من دوستی دارم که به او می بالم و همیشه پشت سر او گفته ام

 » علی نواصـر  » دوست دو آتیشه من است .

جشن میخ یکی از پستهای مربوط به سال گذشته این وبلاگ  است و به دلیل

علاقه خاص و خاطره ای که از این پست داشته و دارم ،  تمامیت این پست را به

علی نواصر  در وبلاگ » ارتش سایه ها  » تقدیم می کنم .

در روزنامه امروز صبح»  اعتماد » یک ستون از علی نواصر چاپ شده است ،  

که ازاین صفحه می خوانید .   «وقتي همه خوابيم»

پ ن دوم )

خیالی ست باطل  ، که روزی از میخ هم لبی گرفته شود .