من

جاده

تو

باد

و

خداوند از میان ابرها

برایمان شکلک در می آورد .

 

 

من که می‏‏‏دوم

انگاری باد تو را پس می‏زند

تا تو را پرت کند در آغوشم

و چه لذتی دارد

وقتی من

برایت جا خالی می کنم .

 

 

 

دستهایم را باز می‏کنم

تا بینی خدا را بگیرم

شاید نفسش بند بیاید

تو می‏گوئی

عزیزم

نکن

سر به سرش نگذار .

 

 

 

من به تو سنگ پرت می کنم

البته سنگ ریزه

باد گفت : هوییی هوییی

تو گفتی

اگر می شود

برایم

یک نارگیل بینداز

و من

دهنم را برایت کج کردم .

 

 

من

جاده

تو

باد

و

همان خدائی که شکلک در می‏آورد

چشم می‏گذارد

تا من و تو را پیدا کند

و

ما

درون هم گم می‏شویم.

 

……….

 

 

همه اش که شد من

حالا

 تو بگو

 ………………………………………

Cher – Fit To Fly – 2009   دانلود

Starsailor – Tell Me Its Not Over-2009   دانلود

…………………………………………………………….

 خوانش این پست را از –> اینجا <–  گوش کنید .

Music Cover By : Mythos             

 

پ ن یکم )

تمامیت این پست تقدیم به «من ِ او » در وبلاگ » نگاه گمنام  «

یکی از دوستان بی نظیر آیات زمینی بوده و هست .

پ ن دوم )

همان خدای فوق الذکر، روزهای آخر عمرش است به گمانم ،

در پست آینده تکلیفش را مشخص می کنم .

که بماند یا برود !!!!  

پ ن سوم )

دوستان زبان بسته شده اند انگاری . یک مرحمتی بفرمائید !

اگر گاه‏گاه موسیقی های این وبلاگ را دانلود می‏کنید کمی

درباره آن صحبت کنید البته اگر چیزی در اینجا می نویسید !

در غیر این صورت از وبلاگ حذف می‏شود چون به نظر می آید

خیلی عادی شده است .

 

