کدئین ، کلونازپام ، متوکاربامول

و

من قرار بود بخوابم، برای یک ساعت

آن هم بدون درد

درون آکولاد ، ارواح عمه ام

دقایقی چند :

بچه 4 ساله همسایه ،در یک حرکت انتحاری

با ضربه‏ای ، به باسن کودکانه اش

بر پشت دیوار اتاق من پوستر شد

فریاد که بماند ،

نعـــــــــــره

من قرار بود بخوابم برای 56 دقیقه .

آه ،  درون آکولاد ، ارواح عمه‏ام

 

دقیقه ای  بعد :

یک سوسک لخت ،ای جان

آن هم چاقالو ،نزدیک آن چائی شیرین

سر شب  ، ته مانده نبات یزدی

در مسابقات جهانی شیرجه شرکت می کرد

من ، دمپائی ، سوسک ، لامپ 100

مهتابی و سوسک به دیوار پوستر شد

من قرار بود بخوابم برای 45 دقیقه

آه هههههه

درون آکولاد ، ارواح عمه اش

 

 

من ، متکا ( بالشت ) پتو

بغل و پنجره که باز بود

پراید ، رینگ اسپرت ،ضبط ، ام پی تی ری

آمپلی فایر  وولوم 150

من قرار بود بخوابم برای 32 دقیقه .

درون آکولاد ، ارواح عمه ام

 

من ، روزنامه مچاله

لای پنجره که تمام لایش

باز بود

و من قرار بود ….

 

مستراح ، لامپ 200

بوی تریاک  ،

درون { سگ مصب‏ات را بخورد یه تیکه پیاز

بنداز روی اون گاز ،بویش خفه مان کرد }

متکا به دیوار ، پوستر شد

درون آکولاد ، ارواح عمه اش

 

 

من ،

مستراح ، گلاب به روت

گلاب به روم ،گلاب به روش

چائی شیرین ،نبات یزدی

کدئین ، کلونازپام ، متوکاربامول

ترمینال

صندلی شکسته

 

من قرار بود بخوابم برای 1 دقیقه

درون آکولاد ، ارواح عمه ام

 

………………………………………………………………..

 

 

Ane Brun – Rubber and Soul    دانلود  

 

Heather Nova – Storm    دانلود

 

Sarah Brihgtman – The second element two   دانلود

 

 

…………………………………………..

این پست چند منظوره است به دلایل زیر :

 

پ ن یکم )

تمامیت این پست تقدیم می شود به دوستان عزیزتر از جان :

امیر رضا خوردآزاد در وبلاگ دوست داشتنی « کـــــاغذ کاربن  «

محسن ایرانی در وبلاگ دوست داشتنی    » ایـــــرانی نامه «

و قلم فرانسه در وبلاگ دوست داشتنی   » قلم فــــــرانسه «

و به دلیل اینکه ، این سه دوست همیشه در خاطرات آیات زمینی

ماندگار خواهند بود،  به صورت همزمان انتخاب شده‏اند و این پست

با تمام بضاعت ، برگه سبزی باشد ، تحفه‏ی  این سه درویش  ،

 و دیگر هیچ .

پ ن دوم )

نوشته های درون آیات زمینی گاه گاه به سمت و سو‏هائی می رود

که‏بیشتر به دلیل‏تنوع در وبلاگ و حال و هوای روزمرگی من تغییر می‏کند

و قصد اهانت به هیچ شخص شخیصی نداشته و نخواهم داشت پس  ،

با توجه به متنی که از قسمت فوقانی وبلاگ » کاغذ کاربن » کپی شده :

«» «وبلاگ یک محیط شخصی ست. مثل خانه شخصی. مثل ویلا یا باغ شخصی.

 در این جور جاها می‌شود هرطور خواستی لباس بپوشی. فرباد بزنی. روی دیوارش

 هر تصویری که خواستی نصب کنی و کلی کار خصوصی دیگر … هر کسی اینجا

می آید منت گذاشته و قدمش بر چشم، حتی اگر قصد انتقاد و یا توهین داشته باشد.

اما کمترین حق صاحبخانه این نیست که بداند آنکه به خانه‌اش آمده نام و نشانش چیست؟

با همه‌ی اين اوصاف اگر فضا‌ی اينجا برا‌ی‌تان مطلوب نيست بهتر است همين الان و تا دير

نشده برگرديد و پشت سرتان را هم نگاه نکنيد   «»»»  !!!»

و نیازی به توضیح واضحات نیست و اضافه بر مطلب فوق  گل و شیرینی ست که تقسیم

 می شود بین دوستانی که بدون اسم و آدرس کامنت گذاشته و …… ، دیگر هیچ .

پ ن سوم )

راستی !!

سال نو مبارک و اینا .