پ ن یکم )

سلام 

آیات زمینی به احترام دوستی به نام » رها » که با بیماری  سختی سر به گریبان بود و از دوستان همین محیط مجازی است ، متوقف شد . جراحی های سختی را پشت سر گذاشت تا به بهبودی کامل نزدیک شود . به امید سلامتی کامل این دوست عزیز و رسیدن به آروزهای زیبایش .

    آیات زمینی شروع به نوشتن دوباره می کند .   

یک اعتراف :

در تمام عمرم انسانی به قدرت و تحمل «رها » به خاطر ندارم و جسارت بی مانندی که از خود برای مبارزه با آن بیماری نشان داد را برای همیشه به خاطر خواهم داشت .

این پست با تمامی کاستی‏ها تقدیم  به رها .

با آروزی بهترین ها برای شما رهای عزیز .

پ ن دوم )

در سال جدید قصد اضافه کردن قسمتی درباره فیلم دارم

» نه نقد »  و »  نه بررسی »  بلکه  تصمیم بر این است که تنها به صورت یک پوستر و معرفی فیلم باشد و دیدن آن رو توصیه کنم . قسمت دوم معرفی کتاب است البته شاید .

پ ن سوم )

دوستان خوبی در سال‏گذشته در اینجا داشته و دارم که از وبلاگ نویسی انگاری خسته شده‏اند من بی‏صبرانه منتظر آنها هستم‏. شاه‏باجی ، شادی تبعیدی  و امیر رضا خوردآزاد  شما هم به جِد شامل می شوید .

درون اکولاد :

 { کامنتینگ وبلاگ به دلایلی پس از تائید است }