من این طرف

و

تو کمی آن طرف تر

و

تمامی عشق ها

در میانه تمام می‏شود

زمان روی تو لیز می‏خورد

و من

روی من

 

گاه باید تو را

فتح کرد

گاه تو را ، قوت

و

گاه باید از تو سقوط کرد

 

من عشق را درون جوئی

کنار آن درخت

به سقط دیدم

که خدا رویش چه لزج‏وار

لیــــــز می‏خورد

و تو ،  سرد

از آن میان فریاد می‏زدی

 

عزیزم

عزیزکم

عذرخواهی مرا بپذیر

 

بکارت من ارتجاعی‏ست

 

 

 

Yasmin Levy – La Alegria    دانلود

 

Yasmin Levy- La Alegria .Flv   دانلود موزیک ویدئو

 

…………………………………………………………………………………

 

پ ن یکم )

این پست تقدیم به » کژال » عزیز در وبلاگ » Erebos » یکی از

 دوستان فلسفی‏ناک اینجا که از نوشته‏های او لذت می برم .

پ ن دوم )

من از تاسف شروع می کنم !

برای هر چه کان دید است تاسف می خورم .

باور بفرمائید این روزها دموکراسی شبیه تیر چراغ برق است.

 از چند روز دیگر باید در صف تیر چراغ برق  بایستیم و به

دنبال دموکراسی و عدالت چانه بزنید .

جالبتر این است  که همه بدو بدو هم می کنند .

 » » » خلایق هر چه لایق  » » »

به قول کژال » قاه قاه »  . گاهی من هم می گویم البته .

منت کان‏دیده بودن بر سر آمپول زن محله ما مانده است عجیب .

بیچاره بی کار شده است ،  کسی کاری سراغ دارد ؟ ؟؟؟

 کاری که گرایش گسترده کوانتومی و تیر‏چراغ برقی نداشته باشد

و هیچ ربطی به حذب و انبوه آدمی و توده کاهی نداشته باشد .

بیچاره چاله اش  بی‏انتهاست .

پ ن سوم )

از کامنتهای دوست داشتنی شما برای » رها » ممنونم . همین .

درون آکولاد

{ موزیک را گوش کنید و می توانید ببینید البته با عینک دودی }

و با همان عینک دودی بنویسید . چشم بی سپر آسیب می بیند .

 

 

