از همون  اولی که وارد جاده شدم اذیتم می کرد . فشار می آورد ،حتی گاهی کار به جائی می رسید که از جاده منحرف می شدم و چند باری هم نزدیک بود تصادف کنم . هر چی بهش می گم! چرا نمی فهمی !  از شهر خیلی دور شدیم . بازم میگه : نه می خوام بیام بیرون برم بازی . می‏خوام بیام بیرون آدمها رو نگاه کنم .

دلش می‏خواست بره زیر بازار آب انجیر بخوره . دلش می‏خواست بره دم اون چهارراه نگاهشو قلاب کنه به اون توپهای فوتبال چهل تیکه …  .

اَه دیگه داشت از چشمم می زد بیرون . شصتش رو می کرد تو پشتم و پاش از گوشم می زد بیرون و داشت دیوانم می کرد . حتی کارش به جائی رسید که انگشت هم می کرد آدم رو . بی ادب رو بهت دادم دیگه . می دونی چیه ، بزار برسیم به اولین کافه بین راه ، همون  جا مشکلت رو حل می کنم  . دعا کن اونجا دستشویی فرنگی داشته باشه .

دعا کن اون آدم با ریش بلند سفید دوباره پیدانش نشه بگه  : آخه جوون  کسی که کودک درونش خودش رو بالا نمی یاره .

 

 

chris de burgh – footsteps   دانلود

chris de burgh – turn turn turn   دانلود  

chris de burgh – all along the watchtower   دانلود

موسیقی از آلبوم ۲۰۰۹ کریس دبرگ انتخاب شده است .

…………………………………………..

 

پ ن یکم )

این پست  با احترام تقدیم می شود به وبلاگ بی نظیر » کوچه نادری  »

با تصاویر و نوشته های پر مغزش ، رمان هم دارد خبر ندارید !!!! .

پ ن دوم )

گاهی حرفی برای گفتن نیست  ، یعنی درس ذهن انسان را

بیمار می کند . آنقدر بیمار شده ام که انسان موسیقی بازی

 چون من با بیست الی سی آهنگ منتخب از متالیکا به خواب

 می‏رود و با همان بیدار می شود .

از خواب اینقدر خشن لذت می برم ، علی الخصوص وقتی شبها

در خواب خشن خود  تصاویری از ریش و سبیل گانز هم باشد .

و باز مخصوصا اگر کودک درون بخواهد هر چه لباس دارم جر بدهد

و بیاید بیرون و راک و بلوز  و متال بنوازد و  بخواند  .

Whiskey in the Jar

The Unforgiven

آه چه لذتی دارد  ،

درون آکولاد {  البته جیغ و ویغ الکی ، خیر }

البته عرض کنم موسیقی ها سعی می شود بر اساس روحیات

فرض شده افراد توسط من باشد .

پ ن سوم )  ** خزعبلات بنده را به دل نگیرید  **

کمتر هستم ، عفو بفرمائید.