من

تو

ماه

باران

و گرگی که داشت پیشانی رحِم‏ات  را

می بوسید

زبان به دندان گرفت

تا گرگ ، گرگ به دنیا بیاورد

و تو ،

من را

.

.

.

کسی به نام

 » گُرگسِتاره دنباله‏دار »

متولد شد

 

Metallica – The Day That Never Comes   دانلود

Hoobastank – All about you   دانلود

Hoobastank – My turn   دانلود

Paramore – Decode   دانلود

Billy Idol – Rebel Yell   دانلود

Cucu diamantes and yerba buena – Mayas theme   دانلود

Imogen heap – Not now but soon   دانلود

Sheila chandra – Abonecrownedrone 3   دانلود

Sarah McLachlan – Building a Mystery   دانلود

Secret Garden – Ode To Simplicity   دانلود

…………………………………………………………….

 

پ ن اول )

شاید جنس این روزهای من از خاک بازار وتیمچه و بوی ملس

عطاری های کنج باز نیست ، ولی در آنها سفر بسیار کرده ام .

این پست هر چند سنتی در آن وجود ندارد

و بوی نعنای خشک و عناب تازه نمی دهد

 ولی برای » مهدی مرادی »

مجله کوچک/کارنامه بردگی

حک شد که تمام وجود و نفسش

بوی معرفت و مرام های کوچه های لاله زار است .

نوش .

پ ن دوم )

اسم مستعار من در روزهای آتی است

» گرگستاره دنباله دار »

پ ن سوم )

برای افرادی که به گمانم اکثر آنها را می شناسم

واقعا متاسفم که بدون اسم در اینجا نظر می دهند و نقل و نبات

از دهانشان بیرون می آیند گویا هوس گِل و گلوله کرده‏اند .

کار به جائی رسیده است که به اسم آیات زمینی در وبلاگ دیگران

هم نظر می دهند . قابل توجه شما یکی دو مورد خاص باید بگویم

که اگر چیزی در میان پاهای خود حس می کنید با آدرس خودتان

نظر بدهید . خیالتان راحت دهان من چاک و بست ندارد به زودی

مورد عنایت قرار میگیرید هر آنچه در خیال گرفته‏اید .